FANDOM

250px-Vlcsnap-2011-07-14-07h24m53s126

Harriet Jones a fost o politiciană britanică care a servit între anii 2006 și 2008 ca prim-ministru al Marii Britanii.

Inițial o angajată de birou obișnuită, a descoperit o invazie extraterestră în jurul anilor 2000. Este posibil ca acest lucru să-i fi dat curaj pentru viitor pentru a dori o poziție politică și a dori siguranța Marii Britanii și a Terrei în general de extratereștri. Odată ajunsă prim ministru, cooperează cu Torchwood și după o confruntare între Doctor și o rasă ostilă de extratereștri, cîștigată de Doctor, care a permis extratereștrilor să părăsească Pământul în pace cu condiția să nu se mai întoarcă, Harriet Jones ordonă Torchwood distrugerea lor oricum, printr-o armă extraterestră recuperată de aceștia. Oripilat, Doctorul o păcălește să se îndoiască de sine și în curând, devine o epavă umană, fiind forțată să demisioneze.

În cele din urmă, apare la invazia Dalekiană, și își răscumpără greșelile (deși insistă că nu a greșit prin acțiunile sale), ajutând companionii Doctorului să lupte cu Dalekii, și fiind asasinată de Daleki pentru asta.

Also on FANDOM

Random Wiki